Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

τι νέα ρε παιδιά

παρακολουθώ αυτές τις μέρες τα διάφορα blogs και σκέφτομαι...
άραγε τόσο πολύ σας κούρασαν οι καλοκαιρινές διακοπές?
τι βαρεμάρα...τι απαισιοδοξία...τι...
και θα μου πεις -μπορείς να μου το πεις- στην βαρεμάρα κι εγώ συγκαταλέγομαι αλλά όχι και στην απαισιοδοξία....αααααααααααα όλα κι όλα...όχι!
λοιπόν, έχω να σας πω κάτι διαπιστώσεις απ' τις διακοπές, που εμένα τουλάχιστον μου έκαναν εντύπωση. Για 'σας δεν ξέρω....και δε με νοιάζει:
1. Μόνο οι Έλληνες γονείς πίνουν φραπεδιά και καπνίζουν ενώ τα παιδάκια τσαλαβουτάνε και τους εκλιπαρούν για συμμετοχή στο παιχνίδι.
2.Μόνο οι Έλληνες γονείς, ενώ πίνουν φραπεδιά και καπνίζουν γκαρίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα συμβουλές όλο νόημα, του τύπου: "Γιαννάκηηηηηηη, όχι έτσι βουτιές!"
(όποιος βρει το έτσι παρακαλώ να μου απαντήσει πάραυτα)
3. Μόνο οι Έλληνες γονείς, που πίνουν φραπεδιά και καπνίζουν και γκαρίζουν σοβαρά πράγματα στα παιδιά τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αδειάζουν τους μπουφέδες στα ξενοδοχεία....με το κατοχικό σύνδρομο της γενιάς που δεν έζησε "κατοχή"...ή εζησε????
4. Μόνο τα παιδιά των Ελλήνων γονιών (με όλα τα παραπάνω) είναι χοντρά
5. Μόνο τα παιδιά των Ελλήνων γονιών (με όλα τα παραπάνω) τρώνε συνέχεια παγωτά και μετά στουμπώνονται με κρεατικά, κοτόπουλα, πατάτες -έλα, έλα και μια πατατούλα....ΜΠΡΑΒΟ!... (γι' αυτό και το παραπάνω)
6. Μόνο τα χοντρά παιδιά των Ελλήνων γονιών (με όλα τα παραπάνω) κάνουν μπάνιο με μπρατσάκια μέχρι τα 7....την στιγμή που τα παιδάκια όλων των άλλων λαών κάνουν πεταλούδα απ' τα 3!
ααααχ και μετά απ' όλα αυτά έχω μια προσευχή που λέω κάθε βράδυ πριν σταυρώσω το μαξιλάρι μου....
"Θεέ μου, μιας που μού' λαχε να 'μαι Έλληνας και γονιός
μιας που μου δίνεις την ευκαιρία να δω κι άλλα παιδάκια
πέρα απ' τα Ελληνάκια...
δως μου δύναμη και φώτιση να τα μεγαλώσω σαν Βουλγαράκια...."
ευχαριστώ που επιλέξατε εμάς για την ενημέρωσή σας ....
κι αν δεν είστε γονέοι....sorry κιόλας....μήπως έχετε ένα κατοστάρικο? (αυτό ήταν για να κάνω πελάτη και κανά πρεζάκι...)

2 σχόλια:

konstantinos είπε...

Κάτι έχω ακούσει και για τα αμερικανάκια (ξέρεις, burgers και τα συναφή), αλλά δεν παίρνω και όρκο γιατί φέτος δεν κατάφερα να πάω στο Miami και δεν είδα τι έπαιζε στις παραλίες της Florida!

Και, να ξέρεις, σε συγχωρώ!
Δεν είμαι γονέος...!

Κι όσον αφορά το κατοστάρικο-
(πού το θυμήθηκες αυτό; από μισό ευρώ και πάνω ζητάνε τώρα! 70% τουλάχιστον αύξηση...)-
"φιλαράκι δεν έχω πάνω μου μία! κι εγώ στο ψάξιμο είμαι..."

Unknown είπε...

μπες στο chris29newscom.blogspot.com